Alla inlägg under juli 2015

Av Thomas Eriksson - 15 juli 2015 16:18

livet är som en berg o dalbana med motgång och medvind vad än man vill kalla det. Att kämpa o fightas för att saker o ting ska funka är nog inte alltid det lättaste det e jag en man av erfarenheter av. Större delen har varit motgång, men jag har försökt hitta lösningar på problem som dyker upp och tro det eller ej så har jag alldrig givit upp oavsett om det har regnat, ridån gått ner så har jag drivit mig vidare o trampat på i motgångarnas spår. Frustrationen o alla vinklar o knutar på repet vi stöter på är i sitt slag olika och verktygen o kunskapen som du tro dig kunna använda för problemen kan ej vara detsamma för varje frustration, vinklar, knutar på repet, måste det till nytt verktyg till. på så sätt så kommer medvinden med tiden. Oavsett känslan i stunden så är det bara gilla lägena för var dom är och konmer din väg. Även om det mulnar, regnar, ridån går ner så är du alltid bäst för du ger dig alldrig och det blir din stora medvind med tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards