Direktlänk till inlägg 2 januari 2020

Nytt år!! Nya vägar

Av Thomas Eriksson - 2 januari 2020 18:38

2020! Så är det nytt år o nya 365 dagar av möjligheter... och allt ska gå oavsett hur det än ter sig. Börja om från början ,samt helt nya saker. Vilken situation det än är o blir så ska jag ta vara på situationer, möjligheter, ha öppet sinne,Nu sätter jag fart iallfall.????. Ska du följa längs med? Valet eller kvalet..Du styr din egen situation. Vilken är den? Blir den? Slutresultatet är det som betyder nåt varje dag, där emellan är bara byggandet. Våga vinn, våga va på osäker mark,utmana, utsätt dig själv för nya situationer. Mina ständiga följeslagare av inspiration, motivation: Do everyday to a master pice. Hjärta,själ,styrka.?????? så 2020 Give your very best shot now and i shall give you everything i have to give and also beyond the limits?????

 
 
Amisa

Amisa

2 januari 2020 19:09

Den sista bilden får mig att tänka på en vandring jag gjorde i höstas. Förhoppningen var att jag skulle gå 80 mil, något jag aldrig gjort tidigare och tanken var lite överväldigande. Men jag tänkte steg för steg och då var det inte längre så omöjligt. Mitt första steg var att jag skulle ta mig över Pyrenéerna, en sträcka på 34 km.

http://min-inre-vagvisare.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Eriksson - 5 januari 2020 12:43

För ett år sen så började jag en förändring, det innehöll 3 delar. Nu e jag inne på den 3:e och sista. Så 2 mån kvar. Bestämde mig bara rakt av och hade en iof en vision sen låååång tid några år tbkx att det ska bli så. Vägen varit kanske inte direkt...

Av Thomas Eriksson - 4 januari 2019 23:59

Nytt år ja! 2019 men först vinka vi av 2018 med enkelt ord bättre kan vi eller hur? Så med det sagt så kliver vi in i 2019 och detta med förväntningar och lovord. Jag säger egentligen bara en sak. Va och bli en bättre person av dig själv och mot and...

Av Thomas Eriksson - 23 december 2018 23:39


Kramar,extra leenden, kaffe, te, skratt,portion brädspel fia med knuff, brädspel,film,bara finnas där,egentligen inga direkta ord men just bara.... enkelt. En känsla! ...

Av Thomas Eriksson - 22 december 2018 00:05

Julen närmar sig och julstress för många i olika anseenden, även mysfaktorn på hög nivå.Själv suttit o stirrat i timmar på ett julkort som föll ner i brevlådan, som för övrigt varje år vid denna tid kommer. Märkligt enligt mig är att det går år men i...

Av Thomas Eriksson - 13 december 2018 23:53

2 senaste veckorna har det infunnit sig en hel del tankar, och att kunna bidra till nånting, att hjälpa andra när dom behöver det som mest, just bara finnas där och va där. Den känslan är för mig det absolut bästa. Jag har inte alla svar och således...

Ovido - Quiz & Flashcards