Direktlänk till inlägg 19 november 2018

Omstart! Nya mål och ett starkare avslut 2018 och nytt Starkt år 2019

Av Thomas Eriksson - 19 november 2018 21:43

Hej allihopa!

Det va inte igår direkt, längesen nu, typ 2016...

Men dags för att återuppta det jag engång höll på med och hade i tankar och planering.

Åren gått och jag insåg häromdagen att nu får det vara nog med hälsoproblem och shit.

Så jag bestämt mig för att även om hälsoproblemen satt stopp för mig så ska jag genomföra det mot alla odds, oavsett hur ont det en gör både mentalt,fysiskt.

Jag vill framåt och finna åter den dröm som jag änn inte lyckats ta mig ann än,den drömmen kommer ni snart få bli varsko om så se bara till att titta in här så får ni veta snart;)

Min strävan att orka fysikt sätt träna och tävla armbrytning har satt tyvärr min sport i långvarig paus,

Mycket frustrerande egentligen då jag engång i tiden vunnit SM 6gg och varit på landslagsnivå få tal gånger och vunnit   tävlngar förr om åren. Åren gått och hälsan satt stopp, men nu¨sluttet av 2018 har jag bestämt mig för oavsett hinder ska jag göra ett starkt avslut och revanch 2018 samt ett nytt starkt 2019.

Även om andra inte kanske tror att det kommer gå så är det nog det viktigaste att jag själv tror och bevisar att det är möjligt. Om jag kan så kan ni.

Planen har redan blivit satt och personer redan involverade i projektet.

Varit en lång väg hit,men jag har alldrig givit upp direkt,fast det har bara tagit längre tid än vad jag velat.

IAM  BACK! :) är mer än redo och har inspiration och glädje i detta nu.

Så ser ofantligt mycket emot 2019, men först ett snyggt och revanch suget starkt avslut på 2018 det lilla som är kvar av det. :) Så håll utskick för nu kommer det skrivas och inspireras,motiveras till 1000:)

/ Thomas

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Eriksson - 5 januari 2020 12:43

För ett år sen så började jag en förändring, det innehöll 3 delar. Nu e jag inne på den 3:e och sista. Så 2 mån kvar. Bestämde mig bara rakt av och hade en iof en vision sen låååång tid några år tbkx att det ska bli så. Vägen varit kanske inte direkt...

Av Thomas Eriksson - 2 januari 2020 18:38

2020! Så är det nytt år o nya 365 dagar av möjligheter... och allt ska gå oavsett hur det än ter sig. Börja om från början ,samt helt nya saker. Vilken situation det än är o blir så...

Av Thomas Eriksson - 4 januari 2019 23:59

Nytt år ja! 2019 men först vinka vi av 2018 med enkelt ord bättre kan vi eller hur? Så med det sagt så kliver vi in i 2019 och detta med förväntningar och lovord. Jag säger egentligen bara en sak. Va och bli en bättre person av dig själv och mot and...

Av Thomas Eriksson - 23 december 2018 23:39


Kramar,extra leenden, kaffe, te, skratt,portion brädspel fia med knuff, brädspel,film,bara finnas där,egentligen inga direkta ord men just bara.... enkelt. En känsla! ...

Av Thomas Eriksson - 22 december 2018 00:05

Julen närmar sig och julstress för många i olika anseenden, även mysfaktorn på hög nivå.Själv suttit o stirrat i timmar på ett julkort som föll ner i brevlådan, som för övrigt varje år vid denna tid kommer. Märkligt enligt mig är att det går år men i...

Ovido - Quiz & Flashcards