Direktlänk till inlägg 22 mars 2016

Dags att få fart på livet!

Av Thomas Eriksson - 22 mars 2016 18:18

Hallå igen! Va ett tag sen nu så här kommer lite tankar och saker som e på gång. Att leva med ett medfött hjärtfel som mina föräldrar skapat pga deras drickande är inte lätt, många vändor än hos hjärtmottagningen och uppslitna o tuffa motgångar pga det samt inväntan på operation satt sina spår på mig. Man kan inte gå på max och måste hela tiden va beredd för svimnings attacker, yrsel. Det begränsar en rejält i livet och acceptera nåt jag inte har orsakat men får plocka upp o ta hand om. Man missat mycket som man velat göra. Fast nu så är det dags att oavsett vad konsekvenserna mig än följer så tänker jag ta mig igenom detta för jag tröttnat på mig själv och nu när jag står inför massa måsten för och fixa detta så finns det inte mycket att göra än att :You're gonna have to go through hell, worse than any nightmare you've ever dreamed. But when it's over, I know you'll be the one standing. You know what you have to do. Do it! Jag vet att en del av er runt om mig kan ha tröttnat på mig osv, men jag kan bara säga att försöker verkligen och det är inte alls lätt men jag har alltid fått kämpat i motvind och tagit mig igenom hur det än har känts känslomässigt sett. Så med det sagt så tänker jag säga att det e dags att oavsett konsekvens o begränsningar nu så ger jag allt av mig själv för att visa livet att mig stoppar livet mig inte oavsett vad och jag kommer få ta stryk, men jag reser på mig starkare än förr. Nu e det dags o fokusera o ta tag i det som jag har framför mig den utmaning som kommer ge mig så mkt stryk och rejäl omgång fast har jag givit upp änTrots att jag går brevid i vägrenen o trampar än? Tro mig jag e snart på uppe på vägen igen där jag hör hemma. Från och med nu följer det ny energi och hoppas jag får med mig några som kanske tvivlar på saker o ting just nu i livet och kanske ändrar sig, får energi av detta Vem vet?? Dags o sätta fart nu för världen väntar inte på dig för du måste möta upp världen om saker ska bli som du vill. ?????????

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Eriksson - 5 januari 2020 12:43

För ett år sen så började jag en förändring, det innehöll 3 delar. Nu e jag inne på den 3:e och sista. Så 2 mån kvar. Bestämde mig bara rakt av och hade en iof en vision sen låååång tid några år tbkx att det ska bli så. Vägen varit kanske inte direkt...

Av Thomas Eriksson - 2 januari 2020 18:38

2020! Så är det nytt år o nya 365 dagar av möjligheter... och allt ska gå oavsett hur det än ter sig. Börja om från början ,samt helt nya saker. Vilken situation det än är o blir så...

Av Thomas Eriksson - 4 januari 2019 23:59

Nytt år ja! 2019 men först vinka vi av 2018 med enkelt ord bättre kan vi eller hur? Så med det sagt så kliver vi in i 2019 och detta med förväntningar och lovord. Jag säger egentligen bara en sak. Va och bli en bättre person av dig själv och mot and...

Av Thomas Eriksson - 23 december 2018 23:39


Kramar,extra leenden, kaffe, te, skratt,portion brädspel fia med knuff, brädspel,film,bara finnas där,egentligen inga direkta ord men just bara.... enkelt. En känsla! ...

Av Thomas Eriksson - 22 december 2018 00:05

Julen närmar sig och julstress för många i olika anseenden, även mysfaktorn på hög nivå.Själv suttit o stirrat i timmar på ett julkort som föll ner i brevlådan, som för övrigt varje år vid denna tid kommer. Märkligt enligt mig är att det går år men i...

Ovido - Quiz & Flashcards