Direktlänk till inlägg 2 februari 2015

29jan-1feb

Av Thomas Eriksson - 2 februari 2015 22:39

Här har det varit fullt ös... Men det e på topp oavsett. :) Har börjat Nattvandra efter ca 2 års frånvaro pga hälsan. Så i fredags den 31 jan var jag ute och gick. Men kallt o snöigt och knappast några tonåringar ute då, men en stackare fick vi plocka upp som låg och sov, men fick upp honom och hem tryggt förvar. Så ni kommer träffa mig nu på byn ca varann helg. Fredag ell lördag. Har ni några frågor eller så ang det är det bara höra av sig till mig. Roligt när man får höra att man både är en hjälte och du är alltid som ett solsken som man mår bra av ? Nu är det ca 14 dagar kvar till tävling i Eskilstuna Golden arm, första tävlingen Armbrytning för året så vi får se hur bra form man är i. Vi sliter på och hoppas att man hålla sig hel vilket jag gjort än så länge?. Har tittat tillbaka på gamla år vad jag gjorde då och vad jag inte har nu osv,har återskapat och tagit lite av det bästa delen av det gamla som jag saknat och som då gjorde mig på både på glatt humör och avslappnad, träningsmässigt sätt oxå. Minnen o bilder gör det värt att gå igenom det. Har börjat bygga saker och ting mycket annorlunda än vad jag gjort förr och nu känns det mycket tryggare, lättare än förr. Att jag inspirerar och motiverar andra samt att jag får inspiration,motivation av er gör ju att man höjer sig själv. Nä nu e det dags o göra mer nytta. Ha en bra start på veckan gott folk.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thomas Eriksson - 5 januari 2020 12:43

För ett år sen så började jag en förändring, det innehöll 3 delar. Nu e jag inne på den 3:e och sista. Så 2 mån kvar. Bestämde mig bara rakt av och hade en iof en vision sen låååång tid några år tbkx att det ska bli så. Vägen varit kanske inte direkt...

Av Thomas Eriksson - 2 januari 2020 18:38

2020! Så är det nytt år o nya 365 dagar av möjligheter... och allt ska gå oavsett hur det än ter sig. Börja om från början ,samt helt nya saker. Vilken situation det än är o blir så...

Av Thomas Eriksson - 4 januari 2019 23:59

Nytt år ja! 2019 men först vinka vi av 2018 med enkelt ord bättre kan vi eller hur? Så med det sagt så kliver vi in i 2019 och detta med förväntningar och lovord. Jag säger egentligen bara en sak. Va och bli en bättre person av dig själv och mot and...

Av Thomas Eriksson - 23 december 2018 23:39


Kramar,extra leenden, kaffe, te, skratt,portion brädspel fia med knuff, brädspel,film,bara finnas där,egentligen inga direkta ord men just bara.... enkelt. En känsla! ...

Av Thomas Eriksson - 22 december 2018 00:05

Julen närmar sig och julstress för många i olika anseenden, även mysfaktorn på hög nivå.Själv suttit o stirrat i timmar på ett julkort som föll ner i brevlådan, som för övrigt varje år vid denna tid kommer. Märkligt enligt mig är att det går år men i...

Ovido - Quiz & Flashcards