Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Thomas Eriksson - 3 januari 2015 23:45

känns allt mer ok in på nya året. Tankarna o planeringen sitter precis där jag vill ha det. Ser allt framför mig i detalj hur jag vill att det precis ska vara. Blundar o andas skapar mig en tanke trädgård där jag byter ut tankar o detaljer o bygger mig framåt. There's a will there will be a way. Mina 2 frizoner och tanka energi samt focus kommer vara mycket under året är på gymet, armbrytningen. Tog mig ner till gymet en sväng o kände vilken energi jag hade men dock bara körde lätt för o få kontakt i alla muskler igen.Imorn blir det årets första armbrytningspass o där börjar vi resan nu mot 44 dagars träning mot första tävlingen. Detta år är en mental styrke byggnad och fysisk. Bara possitivitet o styrka nu. Hör att folk har lite strul när dom hamnar i olika situationer må så vara vad det än är men här ska ni få ett tips .I varje situation man hamnar i tror man att bästa är att använda verktyget erfarenhet osv, men tyvärr så funkar det inte.för varje situation e unik i sitt slag. Kräver därför situationens verktyg du har just där o då. För gamla säkra verktyg funkar just inte alltid till just den situationen. Nya situationer nya verktyg. Må bäst nu alla.!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards