Alla inlägg den 28 januari 2015

Av Thomas Eriksson - 28 januari 2015 23:28

varit fullt ös i två dagar så man e lite sliten, men med gott mod ändå. Igår 27jan va det ett år sen precis på dagen då eländet började med öron trasslet som höll mig i ett dåligt skick o dålig hälsa hela 2014. Men Nu den 27jan 2015 mår jag utmärkt inga konstigheter alls, jag e på topp o jublar :). Iof ska jag inte ropa för tidigt men känns annorlunda nu än då. Nu e det klart att ett andra program blir av om min uppväxt o den blir av nästa vecka. Rolig när man kan göra folk så där extra glada bara att stanna upp i någon minut o lyssna o le lite. Samt göra så många nöjda o glada :) Jag har avrundat dagarna att blunda o låta världen stängas av för en kort stund o samla energi o kraft, lyssna på mike Oldfield lugna musik e det jag gjort ett tag nu. Helt underbart får sån där moment av lycka o energi som jag verkligen behöver nu när detta år ska bli mitt bästa. Har fixat till lite tränings redskap o liniment nu så man har det som krävs för att fixa träning o tävlingar framöver. :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards