Alla inlägg den 25 januari 2015

Av Thomas Eriksson - 25 januari 2015 15:34

Har planerat och strukturerat upp en massa saker som bla varit mkt tränings prylar och min plan för 2015 ännu.Men lite nytt som jag gjort dom senaste vekorna har varit att äta kebab för första gången i mitt liv. Wow helt ok käk men jag gillar inte grönsaker men det gick ann ändå. Sen har jag faktiskt tagit mig ann att blivit intervjuad om min uppväxt, en rätt trasslig, tung historia som jag bär, burit på länge o men bestämde mig nu för att rensa bagaget i det förgångna en gång för alltid. låta mig visa att jag står rakryggad o modig samt visa att detta är inget o skämmas över. Så sagt o gjort och oavsett vad folk än tycka om det så är det mitt liv och ingen annans. Så här får ni lyssna http://www.tyresoradion.se/1214.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards