Alla inlägg den 7 januari 2015

Av Thomas Eriksson - 7 januari 2015 00:44

Träningsvärk delux i armarna!!! Skönt o härligt o ta i när man har jobb som kräver armar, men ska inte klaga faktiskt så många ggr förr så jag e van. Bra första armbrytar pass Så på det igen bara. Nu känns det bra iallfall. Förövrigt så sover fortfarande dåligt sen kollapsen i aug 2014, försökt få det o vända men det går segt lagom frustrerande, tar naturläkemedel för sömnrubbningar o hoppas det kan hjälpa till. Längtar till gymet och ett riktigt pass som jag vill strukturera upp, fixat träningsdagbok nu o en massa inspiration från alla håll, powerwalks till jobbet med musik i öronen och grippers i hand e grymt bra 4 km. Att bli kallad idiot och inkompetent ja ni inte lätt alltid o kunna göra alla nöjda o glada jämt, alla har vi fel o brister jag erkänner och gör om o gör rätt, men kalla mig inte för sånt det sårar mer än det hjälper. Jag skulle aldrig säga så mot någon när någon brister i sitt sätt o vara som människa. Man respekterar varann oavsett så tänker jag iallafall. Så kom snön igen o nu ska vi se om vi sthlm:are fixar när det blir små kaos i trafiken osv. Må gott allihopa :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards