Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Thomas Eriksson - 4 januari 2015 20:01

sovit till 86% bra men vaknade med att hade så ont i ryggen, men mest stel i musklerna men ändå kändes hur ska denna dag gå?? Hur som helt upp till stadig frukost och lite ormsalva och lite träningsdryck, rörelse och äsch detta ska bara gå i tanken. Titta ut snabbt genom fönstret o solen gled in, packade ihop mig för årets första armbrytar träning som va rolig o intensiv o bjöd på många skratt o glädje.visst jag fick rätt bra med spö o det kommer kännas imorn kan jag lova men vad gör det man måste ju förlora för att vinna eller hur?? Det kommer lossna snart jag är inte orolig, bara nyttigt att få börja längst ner o jobba sig upp igen. Vill tacka alla som var där o slet ,mycket givande. Så nu laddar jag upp för en jobb och träningsvecka igen med bara positiva tankar. Dags för lite egen vård med massage o vila nu. Ha en riktigt trevlig avslutning på helgen och en kanon start o bra vecka nu alla. :-)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards